top of page
עו"ד אור אריה,
מודה לך על שירות מקצועי ואנושי שהענקת לי בתהליך הכנת ייפוי כוח מתמשך. מחד: מקצועיות, ידע ונחישות מאידך: סבלנות, רגישות ואמפטיה. מבחינתי- השילוב הנכון. תודה שהיית סבלני ל"פן המשפחתי" שקצת עיכב...
מאחלת לך המשך עשייה מקצועית מבורכת.
תודה רבה,
אירית ביקל
"


תודה שהורדת את הצ'ק ליסט לשליטה בעתידך
הוא בדרך אלייך
בדקו את תיבת הדואר (לא לשכוח לבדוק בספאם)
מעולה - הצ'ק ליסט בדרך אליך
אבל חשוב שתדע:
זה בדיוק השלב שבו רוב האנשים נעצרים…ולא מתקדמים לצעד הבא.
מי שלא ממשיך מכאן - נשאר עם ידע, אבל בלי שליטה אמיתית.
הצ'ק ליסט הוא הצעד הראשון. הצעד הבא - פגישת מיקוד אישית.

bottom of page
